Ga naar de inhoud

Vandaag kijken we naar onze resultaten uit het jaarverslag op het gebied van communicatie en sociale media.

Wij vinden het belangrijk dat onze huurders ons gemakkelijk kunnen bereiken. Daarom biedt WormerWonen de huurders een digitaal huurdersportaal aan via Mijn WormerWonen. Huurders kunnen hier 24 uur per dag, 7 dagen per week allerlei woonzaken gemakkelijk en snel zelf regelen. Al veel huurders maken gebruik van Mijn WormerWonen. Maar ook een persoonlijk gesprek is natuurlijk áltijd mogelijk. Bel of kom gerust langs tijdens het inloopspreekuur.

Ook communiceert WormerWonen veel met haar huurders via social media. Met name Facebook wordt door onze huurders veel gebruikt. Via onze Facebookpagina delen we dan ook veel informatie over de activiteiten van WormerWonen in de volkshuisvesting. Steeds meer huurders weten ons ook te vinden op Instagram en Twitter waar we vooral foto’s delen van onze projecten!

Al met al zijn de huurders van WormerWonen tevreden. Ze geven WormerWonen een 8!