Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning of heeft u een onderhoudsprobleem? Voor rioleringsklachten, glasbreuk, cv en lift vindt u de contactgegevens hieronder. Voor alle andere onderhoudsmeldingen kunt u via Mijn WormerWonen direct een afspraak inplannen.

Riolering

Is uw riolering verstopt?

Belt u dan naar de Riool Reinigings Service: 0800 099 13 13.

U kunt bij een eenvoudige verstopping van uw wasbak of toilet ook proberen of u het probleem zelf kunt oplossen. Kijk voor een instructiefilmpje op http://www.rrs.nl/zelf-riool-ontstoppen/

 

CV-installatie

Heeft u een gemeenschappelijk cv-installatie?

U kunt uw klacht aan ons doorgeven via Mijn WormerWonen of bel tijdens werkdagen (075) 642 64 21.


Heeft u een individuele cv-installatie, warmtepomp of stadsverwarming?

Open de lijst met cv-bedrijven. Op deze lijst ziet u welk bedrijf u kan helpen bij uw klacht. Dit geldt ook voor klachten bij nieuwe ketels die nog garantie hebben.

Let op! U kunt zelf uw cv bijvullen of ontluchten

  • Bekijk de instructiefilm bijvullen cv
  • Lees de schriftelijke instructie bijvullen en ontluchten cv

 

Wespennest

In juli en augustus begint het wespenseizoen. De meeste mensen zijn geen fan van de zwart-gele beestjes. Ze kunnen  ook veel overlast veroorzaken. Een wespennest in uw tuin of in uw woning is geen pretje. Maar wat kunt u ertegen doen?  

Kleine wespennesten op gemakkelijk bereikbare plekken kunt u zelf verwijderen. Denk hierbij aan een nest in de tuin of schuur of in een garage.  

Zit het wespennest op een moeilijk bereikbare plek, bv. onder een dakpan of hoog in de spouwmuur? Ga dan niet zelf aan de slag, dit kan gevaarlijk zijn. Meld het via www.wormerwonen.nl of bel ons op 075 642 64 21 van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 12.00 uur. Wij halen het wespennest dan voor u weg. 

 

Overige onderhoudsklachten

Heeft u een andere onderhoudsklacht? U kunt op de volgende manieren een reparatieverzoek indienen:

  1. Heeft u zich geregistreerd op Mijn WormerWonen? Plan dan direct een afspraak in. In verband met de coronacrisis gelden er wel extra regels.
  2. Bel naar (075) 642 64 21 tijdens werkdagen.

 

 

Lift

Zijn er problemen met de lift? Belt u naar (075) 642 64 21. Buiten kantooruren krijgt u een keuzemenu. Zo zorgen wij dat u bij het juiste bedrijf komt dat u kan helpen.

 

Glasbreuk

Zijn uw ruiten kapot?

Service Glasherstel kan uw ruit(en) maken: 0800 022 66 88. Zij zijn altijd bereikbaar: 7 dagen per week, 24 uur per dag. U kunt dit nummer ook bellen als er vocht of condens tussen uw ruiten zit.

Zijn uw ruiten opzettelijk gebroken?

Doe dan ook aangifte! U belt de politie op 0900 88 44. Stuurt u ons een kopie van de aangifte?

 

Spoedeisend?

Een reparatieverzoek dat niet kan wachten?

Voor spoedeisende reparatieverzoeken belt u naar (075) 642 64 21. Buiten kantooruren krijgt u een keuzemenu. Zo zorgen wij dat u bij het juiste bedrijf komt dat u kan helpen.