Coronavirus en de richtlijnen van WormerWonen

10 maart 2020

Het RIVM adviseert maatregelen om besmetting met Corona zoveel mogelijk te beperken. Ook bij WormerWonen nemen we deze adviezen ter harte. We volgen daarbij de richtlijnen van het RIVM. Kijk ook gerust op de website van het RIVM.

 

We willen het besmettingsgevaar zoveel mogelijk beperken. Daarom gelden deze richtlijnen:

 

Medewerkers schudden geen handen en houden afstand van gesprekspartners

Onze medewerkers schudden tijdelijk geen handen. Ze houden afstand van bezoekers en gesprekspartners.

 

Is er een (reparatie)afspraak met u ingepland en heeft u klachten (verkoudheid, hoesten of koorts)?

Dan verzoeken wij u om ons te bellen om de afspraak minimaal 2 weken te verzetten.

 

We vragen of u klachten (verkoudheid, hoesten of koorts) heeft, voordat we binnenkomen in uw woning

Is het antwoord ja? Dan gaat de afspraak niet door. We maken dezelfde dag een nieuwe afspraak voor over minimaal 2 weken.  

 

Medewerkers van onze onderhoudsbedrijven vragen of u klachten (verkoudheid, hoesten of koorts) heeft voordat zij uw woning binnenkomen.

Is het antwoord ja? Dan plannen zij het reparatieverzoek over minimaal 2 weken in.

 

U komt aan de balie bij WormerWonen

U blijft natuurlijk welkom. Wel treffen wij extra maatregelen:

We geven geen hand.

We houden iets meer afstand.

Heeft u klachten (verkoudheid, hoesten of koorts)? Dan vragen wij u niet naar ons toe te komen, maar ons te bellen of een email te sturen.

 

Onze medewerkers met lichte verkoudheid werken eventueel vanuit huis

Persoonlijke afspraken met deze medewerkers gaan niet door. Waar mogelijk is er telefonisch contact.