Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning of heeft u een onderhoudsprobleem? Voor rioleringsklachten, glasbreuk, cv en lift vindt u de contactgegevens hieronder. Voor alle andere onderhoudsmeldingen kunt u via Mijn WormerWonen direct een afspraak inplannen.


Riolering

Is uw riolering verstopt?

Belt u dan naar de Riool Reinigings Service: 0800 099 13 13.

U kunt bij een eenvoudige verstopping van uw wasbak of toilet ook proberen of u het probleem zelf kunt oplossen. Kijk voor een instructiefilmpje op http://www.rrs.nl/zelf-riool-ontstoppen/


Glasbreuk

Zijn uw ruiten kapot?

Service Glasherstel kan uw ruit(en) maken: 0800 022 66 88. Zij zijn altijd bereikbaar: 7 dagen per week, 24 uur per dag. U kunt dit nummer ook bellen als er vocht of condens tussen uw ruiten zit.


Zijn uw ruiten opzettelijk gebroken?

Doe dan ook aangifte! U belt de politie op 0900 88 44. Stuurt u ons een kopie van de aangifte?


CV-installatie

Heeft u een gemeenschappelijk cv-installatie?

U kunt uw klacht aan ons doorgeven via Mijn WormerWonen of bel  tijdens werkdagen 075 6426421.


Heeft u een individuele cv-installatie?

Open de lijst met cv-bedrijven. Op deze lijst ziet u welk bedrijf u kan helpen bij uw klacht. Dit geldt ook voor klachten bij nieuwe ketels die nog garantie hebben.
 

Let op! U kunt zelf uw cv bijvullen of ontluchten

 

Lift

Zijn er problemen met de lift? Belt u naar (075) 642 64 21. Buiten kantooruren krijgt u een keuzemenu. Zo zorgen wij dat u bij het juiste bedrijf komt dat u kan helpen.

 

Overige onderhoudsklachten

Heeft u een andere onderhoudsklacht? U kunt op de volgende manieren een reparatieverzoek indienen:

  1. Heeft u zich geregistreerd op Mijn WormerWonen? Plan dan direct een afspraak in.
  2. Bel naar (075) 642 64 21 tijdens werkdagen.
 

Spoedeisend?

Een reparatieverzoek dat niet kan wachten?

Voor spoedeisende reparatieverzoeken belt u naar (075) 642 64 21. Buiten kantooruren krijgt u een keuzemenu. Zo zorgen wij dat u bij het juiste bedrijf komt dat u kan helpen.