Klachten en geschillen

Wij doen ons best om u zo prettig mogelijk te laten wonen in uw woning en woonomgeving. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Of dat u een idee heeft voor de verbetering van onze diensten.


Laat ons uw klachten of ideeën weten!

Een klacht kunt u op 3 manieren aan ons doorgeven:

  • Vul het formulier klachten en geschillen onder aan de pagina in.
  • Kom langs op ons kantoor.
  • Bel naar ons kantoor: (075) 642 64 21.
     

Wees zo volledig mogelijk in uw klacht

Vertel ons bijvoorbeeld:

  • Waar gaat uw klacht precies over?
  • Wat is er mis gegaan? Of wat kan beter?
  • Welke personen zijn betrokken?
  • Welke oplossing of verbetering heeft u?

 

De geschillencommissie beslist eventueel wat wij moeten doen

Bent u niet tevreden bent over onze oplossing? Dan wordt uw klacht een geschil. Dit betekent dat u een brief stuurt naar de onafhankelijke geschillencommissie. Deze commissie bepaalt dan wat er met het geschil gebeurt. U stuurt uw brief naar:


Geschillencommissie WormerWonen
Postbus 22
1520 AA Wormerveer

De Geschillencommissie publiceert ieder jaar een jaarverslag.
 

Lees ons beleid over klachten en geschillen

U kunt ons beleid lezen in de volgende documenten: