Hoe betaal ik mijn huur?

Huur betalen. Dat doet u elke maand. Maar u kiest zelf hoe u dat doet. Op deze pagina leest u op welke manieren u huur kunt betalen. 

U kunt op 3 verschillende manieren huur betalen

  1. U betaalt via automatische incasso
    Uw huur halen wij elke maand automatisch van uw rekening af. Dit is de makkelijkste manier van betalen. U hoeft namelijk niets te doen. Behalve toestemming geven aan WormerWonen. Wilt u een automatische incasso? Vult u dan het formulier automatische incasso in of belt u naar onze receptie: (075) 642 64 21. Houdt u wel rekening met enige tijd voor de verwerking van uw toestemming.

     
  2. U betaalt via een periodieke overboeking of internetbankieren
    U maakt uw huur elke maand zelf over. Het rekeningnummer is NL94 BNGH 0285 0400 49 en staat op naam van WormerWonen. In de beschrijving zet u ’huur’ + uw straatnaam, huisnummer en postcode. Let u er wel op dat de gegevens blijven kloppen. U moet bijvoorbeeld het bedrag veranderen na een huurverhoging.

     
  3. U betaalt via een QR-code
    U kunt de huur ook betalen door middel van de QR-code, indien u deze van ons heeft ontvangen. Of u vult hieronder de code van cijfers en letters in. Daarna kunt u doorklikken naar de iDeal betaling.

     
  4. Vul hier uw code in:

     

 

Bel ons als u de huur niet kunt betalen

Kunt u de huur deze maand niet betalen? Of heeft u een huurachterstand? Belt u dan Monique Hamer: (075) 642 64 21. U bereikt haar van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 12.30 uur en op vrijdag van 8.30 tot 12.00 uur. Monique kan u helpen met het vinden van een oplossing. Bijvoorbeeld een betalingsregeling. Wacht hier niet te lang mee. Hoe eerder u met haar praat, hoe beter u problemen kunt oplossen of voorkomen.
 

Meer informatie over huur betalen leest u in onze folder

In de folder leest u bijvoorbeeld welke organisaties u kunnen helpen als u geldproblemen heeft. Download de folder Huur betalen.