Ga naar de inhoud
Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning of heeft u een onderhoudsprobleem? Voor rioleringsklachten, glasbreuk en cv vindt u de contactgegevens hieronder. Voor alle andere onderhoudsmeldingen kunt u via Mijn WormerWonen direct een afspraak inplannen.

Reguliere onderhoudsverzoeken

Uw onderhoudsverzoek kan op een paar manieren worden doorgegeven:

  • Via een directe doorverwijzing naar onze onderhoudspartner waar u direct een afspraak kunt maken met een monteur. Zoals voor verstopping van het riool, een storing aan uw cv, glasbreuk of een storing aan een lift in uw wooncomplex. Klik op de daarvoor bestemde rode tegel hierboven.
  • Via Mijn WormerWonen: via ons online huurdersportaal Mijn WormerWonen kunt u met uw account direct een reparatie- of onderhoudsverzoek indienen en gelijk een afspraak maken wanneer de reparatie wordt uitgevoerd. 
  • Online (zonder account): ook zonder een account kunt u via de website een reparatieverzoek indienen, gebruik hiervoor deze link of één van de rode tegels bovenaan deze pagina.

 

Spoedeisend?

Een reparatieverzoek dat niet kan wachten?

Voor spoedeisende reparatieverzoeken belt u naar (075) 642 64 21. Buiten kantooruren krijgt u een keuzemenu. Zo zorgen wij dat u bij het juiste bedrijf komt dat u kan helpen.

Om rekening mee te houden:

  • Alle reparaties die het gevolg zijn van beschadigingen, vernielingen,
    ondeskundig en/of onjuist gebruik zijn altijd voor rekening van de huurder.
  • Veranderingen in of aan de woning die u zelf heeft aangebracht, worden niet
    door WormerWonen onderhouden of gerepareerd, ook niet indien
    WormerWonen voor deze veranderingen toestemming heeft gegeven.
  • Vervanging wegens ouderdom en/of normale slijtage van onderdelen in de
    woning is voor rekening van WormerWonen, mits dit onderdelen betreft,
    waarvoor WormerWonen de "instandhoudingsplicht" heeft.